سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

تیم اورتون و ریدل همراه با تیم گیبل و اوتیس درون رینگ هستند. مجری میخواد نوع مصاف اونا رو توضیح بده. گیبل پیش دستی میکنه و میگه قراره هر تیم به پرسشهایی در زمینه های مختلف جواب بده. سوالات یکی یکی مطرح میشه و در اخر، تیم رندی و ریدل موفق میشند سوالات بیشتری رو جواب بدند. اونا حالا میتونند برای کمربند تیمی مسابقه داشته باشند. گیبل اعتراض میکنه اما ریدل بر منصفانه بودن مسابقه تاکید میکنه و همراه رندی میره.

تیم استریت پروفیتز میان و بابت برد تیم رندی و ریدل ابزار خوشحالی میکنند. گیبل میگه اونا فقط مقابل گیبل و اوتیس شکست خواهند خورد. این بحث منجر به ثبت مصاف بین گیبل و اوتیس در برابر استریت پروفیتز میشه.

استریت پرفیز مقابل آلفا اکادمی 

اواخر مسابقه ۴ کشتی گیر درگیر بودن مونتز فورد اوتیس رو از رینگ انداخت بیرون بعد داوکینز اومد گیل رو با سامبیشن تسلیم کنه اما نشد بعد سریع گیبل بدل کرد و پاشو گرفت و سامبیشن زد و تسلیمش کرد 

برنده با سامبیشن الفا اکادمی 

 

ام وی پی میاد و با کلی کبکبه، لشلی رو معرفی میکنه. لشلی وارد میشه. ام وی پی میگه جا داشت که در راو گذشته قهرمانی لشلی رو جشن بگیریم. او به تحسین لشلی ادامه میده. او میگه بعضیها مدعی هستند که کمک رینز باعث برد لشلی شد اما لشلی خودش از پس لزنر بر اومد. او بود که براک رو پین کرد. اگر قهرمان رسمی نبود، پیرس براش مسابقه ای در چمبر نمیگذاشت. تازه براک در اون مسابقه هست. به نظر جالب میاد. چون لزنر میتونه در اینده رینز رو ببره و شاید در چمبر هم کمربند رو از لشلی بگیره. اون وقت مصاف قهرمان مقابل قهرمان در رسلمنیا بی نعنی میشه. ام وی پی بعدش میگه که لشلی با پیروی چمبر رو ترک خواهد کرد.

 خود لشلی هم شروع به کوری خونی میکنه و مطمئن هست که در چمبر، لزنر رو روانه ی بیمارستان خواهد کرد و خودش راهی مین اونت رسلمنیا میشه.

 

تصویر بلیز رو داریم که داره به عروسکش میرسه. روانپزشک بهش میگه برای درمان باید سعی کنی از چیز بدی که عاشقش هستی جدا بشی. او میخواد که بلیز یک عروسک دیگه رو بگیره و لیلی رو ول کنه. بلیز با بی میلی عروسک جدید رو قبول میکنه.

 

ای جی استایلز مقابل دیمن پریست 

اواخر مسابقه ای جی یک کیک زد و بعد اومد اسلم بزنه اما پریست با کیک بدل کرد بعد ای جی سریع رفت برای یک ساعد ولی پریست. نذاشت و اومد بهش کیک بزنه اما استایلز هلش داد و خیلی سریع ساعد زد و پین کرد 

برنده ای جی استایلز 

 

رولینز پیش اونز میره و میگه از اینکه در چمبر نیستی ناراحت شدم. اونز میگه اگر تیوری رو ببرم میتونم به چمبر برسم. منتها تو باید کمکم کنی. ست قبول میکنه. اونز میگه دروغ میگی نه؟ ست میگه من خیلی کارا کردم اما این بار دروغ تو کارم نیست.

 

میز و ماریس میان و بعد از خوش و بش، دومنیک و ریمستریو رو به عنوان مهمان دعوت میکنند. ری و دومنیک میان و میگند معلوم نیست چرا دعوتمون کردی وقتی ار ما خوشت نیماد.

تصویر مصاف قبلی میز پخش میشهو  میزمیگه من ایرادی در اون مصاف نمیبینم. ری میگه واقعا؟ با این کارت باعث میشی تا مردم تو رو متقلب ببینند. سی ام پانک نیوز. میز دستش رو بلند میکنه و میگه وقتی این کارو کردم بهتره همه ساکت بشند. میز بعدش به برخی بردهای مشکوک ری مستریو اشاره میکنه و ری هم برخی تقلبهای میز رو به رخش میکشه. میز میگه ری باید کشتی گرفتن رو از زنم یاد بگیره. ماریس هم تایید میکنه. دومنیک میگه من نمیزارم به پدرم توهین کنی. میز میگه میخواهی باهام مسابقه بدی؟ دومنیک میگه اره. میز میگه میدونی تو خیلی از ری قد بلندتر هستی. پس به احتمال زیاد او پدرت نیست. دومنیک او رو هل میده.

 

دمیز با همراهی ماریس مقابل دومینک میستریو با همراهی ری 

اوایل مسابقه میز به رینگ نمی آمد و داشت با همسرش مشورت می کرد بعد مسابقه شروع شد در اواخر مسابقه دومینک میز رو به سمت طناب ها فرستاد و اومد 619 بزنه اما ماریس دمیز را نجات داد بعد داور دید و ماریس از رینگ رفت بعد میز عصبانی بود داشت به صورت دومینک ضربه می زد که یک دفعه ری پاهاش رو گرفت ولی داور ندید بعد سریع دومینک پین کرد 

برنده دومینک میستریو با همراهی ری 

بینکا بلیر مقابل نیکی اش 

اواخر مسابقه بینکا به زانو نیکی خیلی ضربه و آسیب دید ولی مچ همچنان ادامه داره بعد بینکا اومد با آرنجش چند ضربه به نیکی زد و بعد چند سوپلکس پشت سر هم زد و پین کرد 

برنده بینکا بلیر 

 

برخی کشتی گیران دارند دنبال دانا میگردند تا کمربند 24/7 رو از او بگیرند. اونا رد میشند. دانا و رجی از گوشه ای بیرون میان. دانا به رجی میگه ممنون که کمکم میکنی تا مخفی بشم و دست کسی به کمربند نرسه. او بعدش گونه ی رجی رو بوس میکنه. رجی میگه معنی این حرفها چی هست؟ دانا میگه یعنی ما دوستیم و من نمیخوام این دوستی تمام بشه. اونا عشقولانه به هم نگاه میکنند اما با امدن بقیه مجبور میشند فرار کنند.

 

کوین اونز مقابل آستین تئوری 

اواخر مسابقه اونز به سمت طناب ها رفت و آماده شد یک بمب سوانتون بزنه اما تیوری با زانو بدل کرد بعد اما یک دراپ کیک بزنه اما اونز یک سوپر کیک زد و بعد یک ضربه محکم روی تیوری زد و پین کرد 

برنده کوین اونز

اورتون در پشت صحنه به ریدل میگه که میخوام روی چمبر تمرکز کنم. میخوام ببرم و به رسل برسم. ریدل میگه من بیشتر نگران دخالت رولینز هستم.

 

لیتا لبه رینگ میاد و ضمن مرور به روبال رمبل میگه جای بکی در رمبل زنان خالی بود. بکی میاد و میگه خوشحالم که داری درباره ام حرف میزنی. تو جزو کسانی هستی که به لازم بودن من در اینجا باور داری. البته میدونم که تو میتونی به زودی حریفم بشی. هر چند که مردم دوستت دارند اما مثل من قهرمان نیستی. لیتا میگه من 16 سال قبل برای کمربند مسابقه داشتم. اما هیچ وقت مردم فراموشم نکردند. بکی این حرف رو کنایه به خودش میدونه و میخواد به لیتا حمله کنه. لیتا چند ضربه بهش میزنه و بکی مجبور به عقب نشینی میشه.

 

اونز پیش دویل و پیرس میره و میگه اگر امشب ببرم باید حتما در چمبر قرارم بدید. اونا میگند این مصافها برای همین هست. اونز میگه خیلی دوست دارم که به رسل برسم.

 

دودرپ مقابل مورگان

اواخر مسابقه دودروپ به مورگان چند ضربه زد و اون رو پرتش کرد گوشه رینگ بعد یک یک دراپ کیک و بعدش یک کیک به سر مورگان زد و پین کرد 

برنده دودرپ 

 

روانپرسک از بلیز درباره ی هفته ی اخیر میپرسه. بلیز میگه موقع رانندگی یه ماشین مسیرم رو بست اما من باهاش درگیر نشدم. دکتر میگه این خوبه. بلیز میگه اما بعدش در فروشگاه از دست یه زن عصبانی شدم. او من رو به خاطر داشتن لیلی سرزنش کرد. دکتر میگه انگار فعلا کار داری تا درست بشی.

رولینز در پشت صحنه ادعا داره که در نهایت خودش به مین اونت رسل خواهد رسید.

 

ریدل مقابل ست رولینز 

اواخر مسابقه هر دو درگیر بودن بعد ریدل اومد بروتون بزنه اما رولینز نداشت بعد اومد ریدل اومد آماده آر کی او بشه که یک دفعه اونز بهش حمله کرد و مسابقه دیو کیو شد 

برنده با دیو کیو ریدل 

 

بعد اورتن سریع اومد و یک آر کی او به اونز زد 

 

ریدل و اورتن مقابل اونز و رولینز

ریدل یک نی به اونز زد و بعدش سراغ رولینز رفت. رولینز با البو بهش جواب داد. ست با چند البوی دیگه به کمر و گردن او ضربه زد. بعدش رفت برای کاور

برنده اونزو رولینز

 

بعد از مسابقه، رندی به اونز ارکی او زد.

با این تصویر برنامه تمام شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 19 بهمن 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر